3 Şubat 2012 Cuma

Bizi Bitirdin Be...

Şu yazıya başlamadan önce belki fazla abartarak kahroldum diyebilirim. Başıma ağrılar girdi lakin yine de vazgeçemediğimiz şeyler var işte. Zarar veriyor artık Beşiktaş ama tarafındayız...

Maçı analiz edecek hal kalmadı bende. İki yenilgiden sonra mı bu hale geldin diye soracaksınız eminim. Azıcık ucundan beni tanıyan veya bu blogu takip eden herkes sonuçlara endeksli yazmadığımı, konuşmadığımı bilir. Bazen insanı yaralayan şeyler vardır ya işte onlardan biri beni bu denli pesimist bir yazı yazmaya itti. Hani "sevgilinin" sarf ettiği bir söz, yaptığı bir jest ya da mimik var ya onun gibi işte. Quaresma'dan bahsediyorum. Kırmızı kart görmesinin arkasında yatan sebep çok net: Fenerbahçe maçına bu formsuz haliyle çıkmayıp diken üstüne oturmamak...

Her zaman arkasında durduğumuz, savunduğumuz o asi ruhumuz dediğimiz adamın yaptıklarına bakın. Hazmedemiyorum. Benim Quaresma'm bu değil, olamaz. Quaresma'nın yaptığı şeyin çok güzel bir özeti var. O da şu cümle: "Bizi bitirdin be..."

Biraz da saha içine baksak iyi olacak. Pazar günü oynanacak derbide bir çok eksik var. Artık sayamama sıkıntısı bile baş gösteriyor. Fernandes ve Hilbert'in yokluğu çok hissedilecektir. Fenerbahçe an itibariyle büyük bir adım önde. Beşiktaş ivmesini arttırarak düşüyor. Futbol adına hiçbir şey göremeyen taraftar da isyanlarda. E doğal olarak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...