24 Ocak 2013 Perşembe

İki Yıl Oldu



Afili cümleler kurmayacağım lakin bu blog sahip olduğum en önemli şeyler arasındadır desem fazla abartmış sayılmam. Buraya ilk yazışımdan beri çok zaman geçti. Bir ya da iki gün içinde(sanırım yirmi yedisi) iki yaşını dolduracak şu satırlarını okuduğunuz mecra. Tek başıma çıktığım yolda(yine afili cümleye kaydım) birçok insan tanıdım. Şu adresin belki de en büyük yararı bu oldu. Hayatımda birçok tecrübeyi tatmamı sağlayan bir ön adım amacı taşıdı. Benim için önemlidir. Emeğin her türlüsünü kutsal saydığım şu dünyada sanırım kendime saygı duymayı da şu blog sayesinde öğrendim. Yirmi yaşında bir kardeşiniz olarak her okuduğunuz kelime için sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır. "Milyonlara hitap" etmiyorum evet ama tadanlar bilir, inanın böylesi daha zevkli. Tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla,

Ufuk Tolga Aldırmaz

NOT: Son dönemde beraber yazmaya başladığımız Ömer Ejder'e selam olsun. Belki de onun sayesinde şurayı doldurmaya ilk günkü gibi heves ettim. Bir teşekkür de ona.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...