16 Ocak 2013 Çarşamba

Tribünlerin Top 3'ü

Bu zamana kadar taraftarlara değinmediğim için çok eleştiri aldım. Bunları hem negatif hem de pozitif olarak kategorize edebiliriz. Bu bağlamda aslında içimde olan bir şeyi ilk kez buraya taşıyayım istedim. Çıkış noktam ise yalın biçimiyle kahvehane istişaresidir. Özellikle batak masasında oturanların sigara molası esnasında beyin fırtınası yaparak oluşturduğu bir olgu da diyebiliriz.

Son zamanlarda tezahüratlara dadanmış vaziyetteyim. Akranlara da bu konuyu açtığım zaman hem onların önerileri hem de kendi kafamda olanlar ile birlikte bir TOP 3 oluşturmuş oldum. Fazla uzatmadan üçten geri sayalım:

3. Yanılmıyorsam Vamos Bien'in tribünlere kazandırdığı "Haklıyız Kazanacağız" bestesi. Sıkı bir Grup Yorum dinleyicisi olarak, aynı zamanda Fenerbahçe tribünlerinde sol temalı bir bestenin dillenmesi benim açımdan çok önemlidir. Hepsini bir kenara bırakayım, sözler güzel abicim:


2. Bunun üzerine değil kelimeler uzunca bir makale bile yazarım. Her dinlediğimde gözlerim dolar."Sen bana babamdan kalan miras değil, oğluma olan borcumsun":


1.Bu ikiliyi geride bırakan ve bu postun gelmesine sebep olan beste. Göztepe'ye sempati duymamı da sağladılar diyeyim."Issız kuytu köşelerden ant olsun ki döneceğiz":


NOT: Her türlü itiraza, ekleme çabasına açığım.

Ufuk Tolga Aldırmaz

2 yorum:

  1. Listeye sırasıyla katılıyorum. Top 5 olsaydı da Karşıyaka'nın "Yıl 1912" bestesi ile Bursa'nın "Odam Kireç Tutmuyor" bestesini alırdım şahsen.

    YanıtlaSil
  2. Bana kalırsa ikisi de giremez. Özellikle Odam Kireç Tutmuyor :) 4.Gündoğdu 5.Nevizade Geceleri olurdu. 5.Çok Seviyormuş Fena Aşıkmış da olabilir bak

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...