8 Nisan 2013 Pazartesi

Havalar sular çok bozdu

Uzun süredir,hayatımın mihenk taşı olan,anlam kargaşam futboldan neden soğuduğumu sorguluyorum. Futbol üzerine yazıp çizmek cidden bana haz vermiyor. Kanımca,bunda herkesin her şey üzerine fikir üretmek zorunda olduğu twitter'ın da etkisi büyük. Herkes her şeyi biliyor,ama fikri yok bildiği konuya dair.Çok fazla algı kirliliği var,çok fazla zihin tecavüzü var,bugün güzel kardeşim Ufuk yazdı: Allah aşkına sen futbol konuşma: '' Bu tepkiyi vermek istediğim,lakin diyemediğim çok fazla insan var''. Sanırım böyleydi yazdığı,yüzde yüz doğru. Şu saçma platformda bu insanlar her gün algılarını,en kıymetlini sömürüyor,bunca gelecek kaygısı içerisinde,tüm yalnızlığınla seni hayata tutan bu güzel oyun üzerinden masturbatif söylemlerle,kendilerini var ediyorlar,belki de..
Neyse,bu sadece girizgah idi,bugün çok fazla şey yazdım,hala da yazabilirim,baya da doluyum,anlayamadım. Konuyu şuraya getireceğim tamam. Elbette ki şu saçma ortamda hep saçma insanlar tanıyor da değiliz,yalan yok güzel insanlar tanıdım,bilgisine,kalemine münasır oldum. Bu insanların başında güzel blog'daşım,bu kelime de havalıymış :), Ufuk var. Ona da nacizane önerim,geçenlerde çok güzel bir yazı yazmıştı,harika da bir alıntıyla yazısını sonlandırmıştı. Ona önerim,kalemin,bilgin hayata bakış açın,çamura saplanmış altın gibi kendini belli ediyor,değeri ayan beyan ortada. Futbol dışında karalamalarda bulunmasını daha fazla öneririm,zira kaleminin elitliği,hayata bakış açısı, beyan ettiği fikirler,onu şu kokuşmuş düzen insanlarından izole etmeye yetiyor artıyor bile. Tüketme kendini,egemen sınıfın tekeline geçmiş düzen oyunuyla,bir süre sonra bu da sarmazsa,boşluğa düşersin,ben düştüm,uyarı bu sadece. Uyarı da kibirli bir laf ama anladın sen beni,ufkumuzu geniş tutalım,güzel abimiz Ali Ece,misal,film,kitap,müzik her yol var. Yazalım bol bol,üzerine,nacizane bir öneri benden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...