28 Şubat 2013 Perşembe

Türkiye'de En Gürültücü Taraftar Kimde?

Andy Mitten... Onu kısaca tanımlayacak olursak: İngiliz yazar ve yönetmen. Futbol üzerine yazıları bulunan ve özellikle de kısa filmleri ile nam salmış bir kişi. Aslına bakarsanız kendisinin ismini sadece bir kaç yerde okumuştum. Merak edip araştırma gereksinimi hissetmedim lakin Ford'un sponsorluğunda çektiği kısa filmlerinden bir tanesinin Galatasaray taraftarını konu ettiğini duyunca bir araştırayım dedim.

Türkiye'ye atmosfer ve taraftarlık üzerine bir kısa film çekmek için geldiğini ve Galatasaray'ı seçmesindeki en büyük etkenin Şampiyonlar Ligi'nde yarışması olduğunu da ekliyor. Kısa filmde ufak da olsa bir desibel testi de mevcut. İyi seyirler:


NOT: Andy'nin görüşleri beni bağlamaz diyeyim :)

Ufuk Tolga Aldırmaz

2 yorum:

  1. Gürültü olayı genelde statla ilgili. Veya tayfanın statta nerede olduğuyla. Desibel ölçmek de Türkiye'de tribünleri yarıştırırken en son bakılması gereken kıstas.

    YanıtlaSil
  2. Zıpçıktılık değil, merakımdan soruyorum. Geçerli kıstaslar nedir? Genel itibari ile tabii ki. Desibel bir ölçüt değildir bence de lakin önemli bir gövde gösterisidir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...